Turkish Mall

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های ترکیش مال بوده است و ترکیش مال در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.


با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی ترکیش مال خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند: 

این شرایط با علم به اینکه ترکیش مال به صورت یک کارگذار عمل کرده و موظف به خرید و ارسال و تحویل محصول مورد نظر شما که با ثبت سفارش در پنل کاربری اقدام کرده اید، می باشد و هیچ گونه مسولیتی در قبال کیفیت و خدمات ارایه شده توسط سایت مرجع که از آنجا اقدام به خرید شده را ندارد و تمام مسولیت آن با کاربر سفارش دهنده می باشد. ترکیش مال تنها مسئولیت پرداخت و هماهنگی حمل را به عهده دارد. تایید یا رد فنی، ارزیابی و مشاوره در خصوص کالا ها، وبسایت ها و فروشنده ها جزو خدمات ما نمی باشد و ترکیش مال هر گونه مسئولیتی در این خصوص را از خود سلب می نماید.

  مغایرت کالای خریداری شده با عکس و لینک ارسالی

چنانچه محصول مورد نظر از لحاظ کلی و مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند طرح و نوع با عکس و لینک سفارش داده شده به سایت ترکیش مال مغایرت داشته باشد و همچنین کالا باید در شرایط اولیه بوده و از آن استفاده نشده باشد، در آن صورت از طریق پنل کاربری اقدام به ثبت برگشت و عودت کرده و مطابق رویه موجود در پنل کاربری اقدام خواهید کرد، از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش ترکیش مال، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، حداکثر تا 7 روز کاری مبلغ به کیف الکترونیکی مشتری اضافه خواهد شد.

توجه: دلیل اینکه " اتمام زمان درخواست تا 72 ساعت بعد از اینکه سفارش به مرحله آماده تقدیم است" اعلام شده است این است که در بعضی موارد مشتریان از تحویل به موقع سفارش امتناع می کنند و در نتیجه امکان عودت محصول به سایت مرجع که خرید از آن ها انجام شده و در حقیقت مشکل از سمت آن ها بوده، برای ما نیز مقدور نمی شود.

  آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به شرکت های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ترکیش مال تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏ کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید پس از تحویل سفارش به مشتری، به خدمات پس از فروش ترکیش مال اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده، به خدمات پس از فروش ترکیش مال ارسال شود. در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ترکیش مال عودت شود.