ثبت نام و حساب کاربری    

ثبت نام در سایت بسیار ساده است. برای اینکار از قسمت بالای سایت در منو، روی ورود به برنامه کلیک کرده و در صفحه باز شده، روی حساب کاربری ندارید؟ کلیک کنید و فرم ایجاد حساب کاربری را تکمیل نمایید یا حتی می توانید با اضافه کردن محصول به سبد خرید، مراحل خرید را پی بگیرید، در حین پیشبرد مراحل خرید، می توانید ثبت نام خود را در سایت تکمیل کنید.

برای ورود به این بخش، از قسمت بالای سایت در منو،روی دکمه ورود به برنامه کلیک کرده و در قسمت باز شده، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید، در طی فرآیند خرید نیز فرم ورود در محلی مناسب پیش روی شما باز خواهد شد و می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

این بخش پس از ورود به حساب کاربری جایگزین دکمه های ورود و ثبت نام می شود و از طریق آن می توانید به اطلاعات اختصاصی خود در تعامل با سایت اعم از خریدهای انجام شده، پیش فاکتورهای دریافتی تان، وضعیت سفارش، اطلاعات تماس خود، لیست علاقه مندی ها و ... دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنید، برای مشاهده امکانات این بخش بصورت رایگان  ثبت نام  کرده یا اگر ثبت نام کرده اید  وارد حساب کاربری خود شوید.

بله. این قابلیت در سایت وجود دارد که شما به عنوان کاربر مهمان نیز از سایت خرید انجام دهید. با این وجود با ایجاد حساب کاربری می توانید؛

  • در آینده سریع تر و ساده تر خرید کنید.
  • خیلی ساده سوابق خرید، سفارش ها و دیگر فعالیت های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

بله، شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن ایمیل (نام کاربری) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «حساب کاربری من» و سپس با کلیک بر روی " ویرایش " می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید.

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه « فاکتورها » یا " پیش فاکتورها " یا " سفارش ها " از وضعیت آن مطلع شوید، شما امکان پرداخت آنلاین وجه پیش فاکتورها را هم خواهید داشت.

بله. باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی « سفارش ها » کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خرید و سفارش   

شما باید لینک کالا یا لینک خدمات درخواستی خودتان را برای ما توسط فرم ثبت سفارش در سایت ارسال کنید تا ما بتوانیم با این لینک به محصول درخواستی شما دسترسی داشته و آن را برای شما خریداری و ارسال کنیم.

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

بله، شما می توانید پس از ثبت سفارش، در مرحله ی نهایی سازی خرید با افزودن یا انتخاب آدرس جدید، درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود، این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروش کرده و از طریق سایت درخواست ارسال آن به آدرس ایشان را بدهند و حتی می توانید درخواست دهید متن دلخواه شما بر روی بسته بندی درج شده و ارسال شود.

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین آن سازمان دولتی، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک بر روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پید اکنید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

نحوه پرداخت  

نحوه پرداخت هزینه سفارشات هم به صورت آنلاین از طریق بانک های عضو شتاب از طریق سایت هم به روش  کارت به کارت / واریز به حساب   می باشد.

 شماره حساب سیبا بانک ملی:  0100563829004

   شماره کارت بانک ملی:    6037997177911915

   شناسه شبا حساب متمركز بانک ملی:    IR75 0170 0000 0010 0563 8290 04


این امکان برای مشتریانی که قبلا برای پرداخت از طریق چک با آنها طی مذاکراتی به توافق رسیده ایم وجود دارد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع نباید نگران باشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

این روش با توجه به سیاستهای کاری ترکیش مال فعلا غیر فعال می باشد.

ارسال سفارش  

ارسال با پیک موتوری

 ارسال با پیک موتوری فقط در شهر تهران صورت می گیرد و توسط شرکت های حمل و نقل اینترنتی طرف قرارداد ترکیش مال انجام می پذیرد.

  ارسال با پست

این روش برای ارسال مرسوله برای تمام ایران بوده که طبیعتا شامل تهران نیز می باشد و توسط شرکت پست یا دیگر شرکت های پست خصوصی طرف قرارداد ترکیش مال انجام می گیرد.

ارسال با باربری

جهت رفاه حال مشتریان ارجمند و در مواردی خاص، امکان ارسال وسایل حجیم از طریق باربری فراهم شده است. هزینه ارسال با باربری بر عهده خریدار بوده و کرایه بر مبنای تعرفه متداول باربری محاسبه خواهد شد.

 

  معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و خرید آن از سایت مقصد بستگی دارد و عموما در طول 15 الی 25 روز کاری سفارش خود را دریافت خواهید کرد.  

ما کالای خریداری شده را به صورت کاملا مطلوب بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که کالا سالم به دست شما برسد. با این حال چنانچه از کیفیت کالایی رضایت نداشته باشید، می توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

برای این کار ابتدا باید با وارد کردن ایمیل و رمز عبوری که هنگام خرید در سایت تعریف کرده اید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت « حساب کاربری من » لیست سفارش ها و وضعیت آنها را مشاهده کنید.

لازم است در اولین فرصت از طریق تلفن، پست الکترونیکی و یا فرم تماس موجود در سایت، با واحد فروش تماس گرفته و پیگیری کنید.